Kaufland i Staropolanka z The World Games 2017

Ogłoszono sponsora głównego oraz technicznego Igrzysk Sportów Nieolimpijskich, które odbędą się we Wrocławiu w dniach 20-30 lipca.

Sponsorem głównym największej imprezy sportowej roku – The World Games Wrocław 2017 został Kaufland. Wiodąca europejska sieć handlowa będzie promowała wśród kibiców zdrowe nawyki żywieniowe.

Z przyjemnością witam firmę Kaufland w gronie partnerów wrocławskich igrzysk. Jestem przekonany, że czeka nas udana współpraca, bo połączyła nas wspólna pasja: promowanie zdrowego stylu życia – mówi Marcin Przychodny, prezes Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego – The World Games 2017.

Promocja marki Kaufland obejmie jej ekspozycję na 26 obiektach, które odwiedzić ma 200 tysięcy kibiców, w tym na Stadionie Wrocław organizującym m.in. ceremonię otwarcia, świeżo wyremontowanym Stadionie Olimpijskim czy w Strefie Kibica na pl. Wolności. Logo głównego sponsora będzie także eksponowane podczas kilkudziesięciu godzin transmisji imprezy w telewizji Polsat.

Na kibiców odwiedzających wrocławskie areny sportowe czekać będzie dodatkowa atrakcja – zdrowe przekąski i żywność, pochodzące z linii produktów marek własnych Kaufland.

Dla Kauflandu to zaszczyt dołączyć do drużyny The World Games jako pierwszy sponsor główny i być częścią tego wielkiego wydarzenia, które w lipcu dostarczy wielu emocji wrocławianom, Polakomi ludziom na całym świecie. Od początku działalności naszej firmy w Europie i Polsce aktywnie angażujemy się we wspieranie zdrowego i aktywnego trybu życia, dlatego nawiązanie bliskiej współpracy z The World Games było dla nas naturalnym ruchem – podkreśla Marcin Łojewski, wiceprezes zarządu Kaufland Polska, zaznaczając jednocześnie, że zaangażowanie w The World Games Wrocław 2017 to największy jak do tej pory projekt sponsoringowy Kaufland Polska w naszym kraju.

Poprzez współpracę sponsor i organizatorzy planują zwrócić uwagę na to, że oprócz aktywności fizycznej jednym z fundamentów zdrowego stylu życia jest także odpowiednia i zbilansowana dieta.

Chcemy, aby igrzyska były nie tylko świętem sportu i promocją Wrocławia, ale stały się ważnym momentem dla mieszkańców. To wyjątkowa okazja, by zainspirować wrocławian do większej aktywności, zainteresować ich nowymi dyscyplinami sportu oraz sposobami dbania o własne zdrowie – twierdzi z kolei wiceprezydent Wrocławia Wojciech Adamski.

Z kolei sponsorem technicznym imprezy będzie Staropolanka, najwyższej jakości woda mineralna Ziemi Kłodzkiej. W ramach porozumienia partner dostarczy pół miliona butelek wody dla sportowców oraz aktywnie włączy się w promowanie zdrowego trybu życia wśród najmłodszych wrocławian.

– „Zależało nam na współpracy ze Staropolanką z dwóch powodów: to dobra i zdrowa woda, która wpisuje się w naszą misję promowania zdrowego trybu życia. Na dodatek pochodzi z naszego regionu, od zawsze jest mocno związana z Dolnym Śląskiem i Wrocławiem. Cieszę się, że nasza oferta zyskała uznanie kolejnej silnej marki. To pokazuje, że Igrzyska The World Games 2017 są dobrze odbierane na rynku i traktowane jako atrakcyjna okazja do promocji” – tłumaczy Marcin Przychodny, prezes Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego – The World Games 2017.

Produkowana w Uzdrowiskach Kłodzkich Staropolanka została oficjalną wodą Igrzysk. Na potrzeby 3,5 tysiąca sportowców, którzy wezmą udział w The World Games 2017, Staropolanka dostarczy cenną w minerały wodę. Będzie ona również dostępna w punktach gastronomicznych dla kibiców na wszystkich 26 obiektach, na których rywalizować będą uczestnicy Igrzysk.

– „Zdrowe odżywianie, nawadnianie i odpowiedni styl życia to kluczowe wartości dla marki Staropolanka. Cieszymy się, że w The World Games 2017 znaleźliśmy partnera, który myśli i działa podobnie. Naszą umowę odbieramy w kategoriach zarówno zasadnej inwestycji na rodzimym rynku, jak i docenienia marki Staropolanki, która od lat skutecznie się rozwija. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie korzyści wszystkim, a zwłaszcza kibicom i sportowcom” – zaznacza Mariusz Diakowski, zarządzający Staropolanką w Uzdrowiskach Kłodzkich SA – Grupa PGU.

Porozumienie zakłada również obecność Staropolanki podczas wędrówki flagi The World Games po wrocławskich szkołach i przedszkolach. W trakcie spotkań poświęconych Igrzyskom dzieci będą otrzymywały butelki z wodą mineralną oraz wskazówki dotyczące odpowiedniego nawadniania i zdrowych nawyków żywieniowych.

– „Nasza stała obecność w wydarzeniach o charakterze sportowym świadczy o konsekwentnym budowaniu pozycji Staropolanki jako marki kojarzącej się z najwyższą jakością wśród wód mineralnych przeznaczonych dla osób dbających o zdrowie, dobre samopoczucie i kondycję. Pojawienie się na imprezie takiej rangi jak The World Games to również dowód na wysokie pozycjonowanie naszych produktów w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem rynku wrocławskiego, a także szansa na promocję poza granicami kraju – dodaje Piotr Pawełczyk, wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich SA” – Grupa PGU.